زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

نوازی: تصمیمات اخیر رنگی و عجولانه بود| درنقل و انتقالات خیلی ضرر کردیم

  • کد خبر: ۲۰۲۸۳۱
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
نوازی: تصمیمات اخیر رنگی و عجولانه بود| درنقل و انتقالات خیلی ضرر کردیم
محمد نوازی معتقد است که تصمیمات اخیر کمیته استیناف و بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس رنگی و جانبدارانه بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال نقل و انتقالات نیم فصل را باخته و این موضوع روی مسائل روحی و روانی مجموعه این تیم تاثیر منفی گذاشته است. محمد نوازی، مربی استقلال نیز به این مسائل اشاره دارد و صحه می‌گذارد روی شکست این باشگاه در نقل وانتقالات: «نمی‌خواهیم وارد حاشیه شویم. ما تمام تمرکزمان را گذاشتیم بر روی بازی  با پیکان و فکر می‌کنم از لحاظ شخصیتی و کار کردن در استقلال، سالیان سال این شخصیت را در ایران و آسیا نشان داده است. به هر حال اتفاقاتی که رخ می‌دهد حاشیه ساز است. مقداری اثر می‌گذارد، اما تمام تلاش این است که با آرامش کار کنیم و کاری به حاشیه‌ها نداریم. من فکر می‌کنم تصمیماتی که گرفته می‌شود، مقداری عجولانه است. روی رنگ تصمیم گرفتن باعث می‌شود این اتفاقات بیفتد.»

نوازی از زیانی که استقلال پیش از شروع لیگ دید، نیز گله کرده است: «ما ابتدای فصل خیلی ضرر کردیم. به هر حال تیم‌های رقیب ما خیلی بازیکن گرفتند و من فکر می‌کنم نباید صحبتی کنند چرا که آن‌ها بازیکن‌های خودشان را گرفتند. تنها تیمی که فکر می‌کنم ضرر کرد ما بودیم. ما خیلی بازیکنان نگرفتیم و بازیکنانی که داشتیم، با چنگ و دندان نگه داشتیم. بچه‌ها بزرگی کردند و قرارداد‌ها را کم کردند تا آن سقف و قانون اجرا شود. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و تنها تیمی که ضرر کرده ما بودیم. با وجود این اتفاقات بازیکنان ما تلاش خوبی کردند، جنگیدند و با این کمبود‌ها بالای جدول هستیم و تا قبل ازحکم صدر جدول بودیم. تلاش می‌کنیم و فکر می‌کنم در نیم فصل هم ۴-۵ بازیکن لازم داریم. هرچند این بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->